Re: [php] PHP-Module dynamisch laden?

Hi Sixler,
Gergely sagte einmal:
This is not true. I am running apache with dynamically loaded libphp3.so,
and loaded modules pgsql.so and mysql.so into PHP. Apache version 1.3.0,
php3 version 3.0, from the debian packages I made. And even the rest of
them load, though I actually dont use them: calendar.so, msql.so, gd.so,
dbase.so.

Der Befehl ist tatsächlich dl(). Die Schwierigkeit besteht im Erzeugen der
.so's. Das calendar.so hab ich mal vor langer langer Zeit hinbekommen.

Ab kommenden Montag können wir dann mündlich verhandeln.

-Egon