[php] Erstellen einer Datenbank mit MySQL

[php] Erstellen einer Datenbank mit MySQL

andreashahn_(at)_gmx.at andreashahn_(at)_gmx.at
Mon, 11 Oct 1999 09:25:12 +0200 (MEST)

Dies ist eine mehrteilige Nachricht im MIME-Format.
--------------FE3CF2F5FA3F12C6D9F167AD

php-admin_(at)_infosoc.uni-koeln.de schrieb:

> Send php maillist submissions to
>         php_(at)_infosoc.uni-koeln.de
>
> To subscribe or unsubscribe via the web, visit
>         http://infosoc.uni-koeln.de/mailman/listinfo/php
> or, via email, send a message with subject or body 'help' to
>         php-request_(at)_infosoc.uni-koeln.de
> You can reach the person managing the list at
>         php-admin_(at)_infosoc.uni-koeln.de
>
> (When replying, please edit your Subject line so it is more specific than
> "Re: Contents of php digest...")
>
> ** Digest der PHP-Mailingliste **
>
> Today's Topics:

> [...]

begin:vcard
n:Stehle;Bernd
tel;pager:5825203_(at)_skyper.de
tel;cell:0172-7409712
tel;fax:07392-2672
tel;home:07392-18693
x-mozilla-html:FALSE
version:2.1
email;internet:stehle_(at)_online.de
note:ICQ# 9099139
adr;quoted-printable:;;Am Nonnenberg 5=0D=0A;Burgrieden;;88483;Germany
x-mozilla-cpt:;0
fn:Bernd Stehle
end:vcard

--------------FE3CF2F5FA3F12C6D9F167AD--