[php] Mailingliste abbestellen

Kay Abendroth dAYdREAMS_(at)_t-online.de
Sat, 20 May 2000 20:15:29 +0200

If you ever want to unsubscribe or change your options (eg, switch to
or from digest mode, change your password, etc.), visit your
subscription page at:

  http://infosoc.uni-koeln.de/mailman/options/php/daydreams_(at)_t-online.de

daydreams_(at)_t-online.de muss durch Deine E-Mail-Adresse ersetzt werden.

Du gelangst so zu einer PHP-Seite über die Du Dich austragen kannst.

Bis bald!?

Kay

***
PGP encrypted mail prefered! Get my public key at ldap://certserver.pgp.com or http://pgpkeys.mit.edu:11371