[php] OT - FTP-Frage

Christoph Zimmermann cz_(at)_deltaweb.de
Mon, 12 Feb 2001 14:33:50 +0100

This message is in MIME format. Since your mail reader does not understand
this format, some or all of this message may not be legible.

------_=_NextPart_001_01C094F8.6F1522B0

versuchs mal mit DIR oder LS

gruss, cz

<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 3.2//EN">

RE: [php] OT - FTP-Frage

versuchs mal mit DIR oder LS

gruss, cz