[php] archivsystem

Michael Koch koch_(at)_kde.org
Thu, 15 Feb 2001 07:55:07 +0100

On Thursday, 15. February 2001 07:35, you wrote:

> Mak so eine Frage: Hast du schon mal über das benutzen einer Datenbank
> nachgedacht ? Vereinfact vieles.

Man (ich) sollte so früh keine Mails schreiben ...... zu viele Tippfehler.

--
Ciao,
Michael

To me vi is Zen.  To use vi is to practice zen. Every command is
a koan. Profound to the user, unintelligible to the uninitiated.
You discover truth everytime you use it.
                                 -- reddy_(at)_lion.austin.ibm.com

php::bar PHP Wiki   -   Listenarchive